close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בריכות Bestway – איכות גבוהה ועיצובים מרהיבים

מערכת שורשיח תמוז, תשעט21/07/2019

כאשר רוכשים בריכה מתוצרת המותג Bestway חשוב לשים לב למידות הדגם, לאיכות החומרים, לעומק המים ולתחזוקה הנדרשת. כדאי לבדוק מראש כיצד ניתן לרוקן את המים מהבריכה לאחר השימוש

תגיות:
חברת בסטוויי – Bestway, היא חברה אמריקאית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מבחר עצום של דגמי בריכות שחייה, מערכות ספא ביתיות לבית ולחצר, מוצרי ספורט לשעות הפנאי ופריטים רבים נוספים. החברה נוסדה בשנת 1994 וכיום היא מייצרת ומשווקת מעל 1,100 מוצרים שונים בארבע קטגוריות עיקריות – בריכות שחייה מתנפחות, מערכות ספא מתנפחות, מוצרי פנאי וספורט.
החברה האמריקאית משווקת את מוצריה האיכותיים והמקוריים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם ישראל. החברה מציעה מוצרים איכותיים ועמידים במחירים משתלמים ושווים לכל כיס. אם אתם מחפשים בריכת שחייה מתנפחת לתינוקות,
לילדים ולמבוגרים – כדאי גם לכם לרכוש את אחד הדגמים של הבריכות המתנפחות מתוצרת המותג המוביל Bestway.

מחויבים ללקוחות
חברת Bestway שמה בראש מעייניה את שביעות רצון לקוחותיה ברחבי העולם. החברה פיתחה מודל עסקי ייחודי באמצעותו היא משלבת בין טכנולוגיות ייצור מתקדמות וחסכוניות לבין ייצור המוצרים מחומרים איכותיים ועמידים המבטיחים אריכות ימים של מוצריה. החברה שמה דגש רב גם על נראות מוצריה, לכן בריכות השחייה המתנפחות מגיעות בשלל עיצובים מרהיבים ומדליקים לבחירה.
עם השנים החלה החברה למכור את מוצריה במדינות רבות, לא רק בארצות הברית. כיום, ניתן להזמין את בריכות השחייה המתקדמות והאיכותיות של bestway ישירות אצל המשווקים המורשים. כך אפשר לחסוך עלויות ופערי תיווך, וכל אחד יכול למצוא את הדגם המתאים ביותר עבורו.

בריכות מתנפחות לבית ולחצר
המותג Bestway מוכר היטב בישראל וביותר מ-80 מדינות נוספות בעולם. למרות איכות הבריכות מתוצרת החברה, מחירי בריכות השחייה של המותג האמריקאי זולים ותחרותיים. ניתן לרכוש בריכה ביתית מתנפחת עגולה, מלבנית או מרובעת במחירים המתחילים בכמה עשרות שקלים בלבד. כמו כן, חברת Bestway מציעה דגמים איכותיים ועמידים של בריכות שחייה לגינה ולחצר במבחר גדלים לבחירה, להרכבה עצמית פשוטה, ללא צורך בכלים או בניסיון קודם. אלו בריכות איכותיות המתאימות לכל המשפחה, הן מתאימות גם למבוגרים, קל לתחזק אותן ואפשר לפרק אותן בקלות כדי לאחסן אותן במחסן במהלך החורף והעונה הקרה.

כאשר רוכשים בריכה מתוצרת המותג Bestway חשוב לשים לב למידות הדגם, לאיכות החומרים, לעומק המים ולתחזוקה הנדרשת. כדאי לבדוק מראש כיצד ניתן לרוקן את המים מהבריכה לאחר השימוש, האם ניתן לכסות אותה כדי למנוע נפילת ילדים או שימוש ללא השגחה, וכמובן כדאי להשוות מחירים ולבדוק איזה עיצובים קיימים.

באתר של חברת Coolpool אפשר להזמין מגוון דגמים של בריכות מתנפחות מתוצרת המותג בסטוויי. בין היתר ניתן להזמין מחברת Coolpool בריכות לגינה (מתנפחות) כמו בריכה לתינוקות מרובעת, אובלית או עגולה בגובה של 25 – 30 ס"מ, ומגוון דגמים ייעודים של בריכות לילדים בעיצובים מקוריים כמו ספיידרמן ובריכה לנסיכות. כמו כן, החברה משווקת בריכות עיליות של החברה המצוידות במשאבה פילטר או חול. כדאי לנצל את המבצעים של בריכות השחייה הנמכרות באתר, וליהנות כבר הקיץ מבריכה איכותית ומעוצבת בגינה או במרפסת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה